Syngenta Tarla Günleri Önder Üreticileri Buluşturdu

Tarla Bitkileri

Temmuz ayından bugüne mısır & ayçiçeği ürün grubu için Syngenta Türkiye tarafından 6 farklı satış bölgesinde planlanan 125 tarla gününde yaklaşık olarak 5500 üreticinin katıldığı demo günleri ve hasat günleri düzenlendi. Hali hazırda Syngenta satış saha ekibi ve Ticari Pazarlama tarafından takip edilen etkinlerin Kasım sonunda tamamlanmış olacağı belirtildi ve yıl sonunda 8000’e yakın üreticiye ulaşılacağı vurgulandı.

Syngenta  ekibi  “üretici gibi düşünmek’’ sloganı ile yola çıkılan tarla günlerinde hedeflerini kurulan deneme alanlarında Ayçiçek ve Mısır hibrit performanslarını üretici koşullarında gözlemlemek ve onların ihtiyaç duyduğu teknik bilgileri yerinde aktarmak olarak tanımladılar. Bu amaçla tarla günlerine davet edilen sektörde önder üretici, bayi ve etkileyicilerin bir araya geldiği etkinliklerde Syngenta mısır ve ayçiçeği hibritlerinden konvansiyonel BrF segmentinde SY Gibraltar ve IMI + BrF segmentinde SY Barbati;  ve bunun yanında dane mısır çeşitlerimizden SY Hydro ve SY Performer ile birlikte entegre bitki koruma çözümleri tüm katılımcılara aktarıldı. Üreticiler düzenlenen tarla günleri aracılığı çeşitler hakkında daha fazla bilgi alabilme ve tecrübelerini Syngenta uzman kadrosu ve diğer üreticilerle paylaşma şansı yakaladılar.

Yüksek sıcaklıklara ve yoğun geçen hasat dönemlerine rağmen düzenlenen etkinliklere Syngenta’nın mısır ve ayçiçeği ürün portföyüne güvenen ve ilgi duyan tüm iş ortakları, bayiler ve tarım kredi kooperatifleri katıldı. Tarla günlerinde çeşitlerin teknik bilgileri tüm katılımcılara aktarılırken aynı zamanda Syngenta’nın çıkış öncesi yabancı ot kontrolü sağlayan herbisiti PRIMEXTRA OPTI 500 SC’ye değinildi. Çeşit özelinde hazırlanmış ürün broşürleri ile ana mesajlar ve sağladığı faydalar aktarıldı. Ayçiçeğinde Trakya bölgesinde konumlandırılan SY Gibraltar’ın tarlada gösterdiği yüksek yağ performansı, canavar otuna (Orobanche spp.) karşı dayanıklılığı ve Mildiyö ırklarına karşı toleransı oldukça ilgi çekti ve tüm katılımcılar SY Gibraltar’ın tarla performansını üretici yetiştirme koşullarında gözlemleme şansı yakaladı.

Syngenta Türkiye Pazarlama Müdürü Murat Dobooğlu açıklamasında ‘’Önemli üreticilerimiz ve iş ortaklarımızla  gerçekleştirdiğimiz bu çalışmalar marka bilinirliğimizi artırmakta ve Syngenta markası ile bugünün önde gelen hibrit tohumları ve bitki koruma ürünleri arasındaki bağlantıyı güçlendirmekte. Bu organizasyonlar kuşkusuz üreticilerimize değerli ürünlerimizi sunmak ve gelecek sezon hedeflerimize ulaşmak için pozitif bir adım oluşturacaktır.’’ dedi.

 
 

Geleceğe yönelik bilgilere ilişkin Uyarıcı Açıklama

Bu materyal gelecekteki sonuçlara ve beklentilere dair ifadeler içerir.

Bu materyalde yer alan ve geçmişte dayanağı olmayan tüm ifadeler, bilinen ve bilinmeyen riskleri, belirsizlikleri ve bizim gerçek sonuçlarımız, performansımız ve başarılarımızın geleceğe yönelik ifadelerle belirtilen ve ima edilen sonuçlar, performans ve başarılardan farklı olmasına neden olabilecek diğer faktörleri içerir. Bunlarla ilgili bilgi ve diğer risk ve belirsizlikler için sizleri Syngenta’nın U.S Menkul Kıymetler Borsası’nda halka açık mevcut dosyalara havale edebiliriz. Bu web sitesi ve içeriği satış için bir teklif veya davet teşkil etmez, ya da hiçbir menkul kıymeti önceden talep etmek ya da almak için teklif teşviki içermez ve burada yer alan hiçbir bilgi herhangi bir kontrat ya da taahhüdün temelini oluşturmaz