You are here

SYNGENTA Mirsini Road Show

haber
28.07.2017

Syngenta Türkiye, başta karpuz olmak üzere uzun yıllardır birçok sebze grubunda faaliyet gösterdiği Adana bölgesinde, hem üretim alanlarının yoğunlaştığı sahalarda hem de nihai ürünün pazarlanmasında büyük rol oynayan Çukurova bölgesi üretici hallerinde 29 Mayıs 2017- 02 Haziran 2017 tarihleri arasında MİRSİNİ karpuz ve karpuz anaçları tanıtım günleri gerçekleştirmiştir.

SYNGENTA Türkiye Sebze Biriminin önderliğinde daha önce diğer bölgelerde birçok kez gerçekleşen, ancak Çukurova bölgesinde karpuz ve karpuz anaçları tanıtım amaçlı olarak ilk defa düzenlenen roadshow, bölgedeki iş ortakları tarafından büyük ilgi ile karşılanmıştır. Reklam ve  tanıtım günlerinde bölge içerisinde iklim, toprak yapısı, potansiyel verim ortalamaları gibi kriterler de dikkate alınarak karpuz çeşidi MİRSİNİ tanıtılmış, rakip çeşitlerle de karşılaştırmalı olarak değerlendirmeler yapılmıştır. Son yıllarda nihai tüketicinin de karpuzda aradığı en önemli kriterler olan lezzet ve iç kalite; MİRSİNİ tadım sunumları ile katılımcılara gösterilmiş ve gezici stantta çok sayıda ziyaretçi ağırlanmıştır.

Çukurova Bölgesi’nin hedef alındığı organizasyonda Aydınlar, Tuzla/KARATAŞ, Özel Bahşiş/TARSUS karpuz üretim bölgeleri ile, Tarsus, Mersin ve Ceyhan/ADANA üretici halleri ziyaret edilmiştir. Aydınlar, Tuzla/KARATAŞ, Özel Bahşiş/TARSUS üretim bölgelerinde çeşidin erkenciligi, tutum üstünlügü, adaptasyon yeteneği ve yüksek meyve iç kalite ve lezzeti üzerinde durularak tanıtımlar gerçekleştirilmiştir. Ayrıca Syngenta karpuz anaçları STRONG TOSA &VITALLEY’in yüksek adaptasyon gücü, verim potansiyeli ve meyve iç kalitesine olan pozitif etkileri ilgili üretici ve tüccar gruplarına vurgulanmıştır..

Sebze-Pazarlama Operasyonları Müdürü Cevat Kurtağa yaptığı açıklamada bölgenin en önemli karpuz hallerinden olan Mersin, Tarsus ve Ceyhan hallerinde de yapılan 1’er günlük tanıtım çalışmalarında, aşılı karpuz ekilişlerine, doğru çeşit ve anaçlarla nihai tüketiciye en kaliteli ve lezzetli sunumun çeşidin MİRSİNİ ve anaçların STRONG TOSA &VITALLEY ile sağlanacağının örneklemelerinin ürün ve lezzet sunumları ile ifade edildiğini aktarmıştır.Konuşmasına şu şekilde devam etmiştir; “Çukurova bölgesinde ilk kez gezici bir araçla geniş bir üretim,bölge ve sebze hallerinde yapılan SYNGENTA KARPUZ VE KARPUZ ANAÇLARI tanıtım çalışmamız çok olumlu bir ses getirmiş, tüm ziyaretçiler tarafından beğeni ile karşılanmıştır. Bugün olduğu gibi ilerleyen dönemlerde de üreticilerimizle ve sebzede trendleri belirleyen iş ortakları ve tüketicilerimiz ile fikir alışverişi yapabileceğimiz platformlar oluşturmaya ve üreticimizin yanında olmaya devam edeceğiz.”

 

Syngenta,üreticilerin mevcut kaynaklarını daha iyi kullanmalarını sağlayarak küresel gıda güvenliğini artırmaya yardımcı olan lider bir tarım şirketidir. 90’ı aşkın ülkede 28.000 çalışanımız, dünya standartlarında bilimsel ve yenilikçi çözümler ile bitkilerin doğru yetişmesi için çalışmaktadır. Şirket olarak çalışmalarımız verimli topraklarımızı korumaya, biyolojik çeşitliliği artırmaya ve kırsal kesimde yaşamı canlı tutmaya adanmıştır.

Daha fazla bilgi için www.syngenta.com ve ‘www.goodgrowthplan.com’ u ziyaret edebilirsiniz. Twitter® üzerinden dewww.twitter.com/Syngenta hesabı ile takip edebilirsiniz.

 

 

Geleceğe yönelik bilgilere ilişkin Uyarıcı Açıklama

Bu materyal gelecekteki sonuçlara ve beklentilere dair ifadeler içerir.

Bu materyalde yer alan ve geçmişte dayanağı olmayan tüm ifadeler, bilinen ve bilinmeyen riskleri, belirsizlikleri ve bizim gerçek sonuçlarımız, performansımız ve başarılarımızın geleceğe yönelik ifadelerle belirtilen ve ima edilen sonuçlar, performans ve başarılardan farklı olmasına neden olabilecek diğer faktörleri içerir. Bunlarla ilgili bilgi ve diğer risk ve belirsizlikler için sizleri Syngenta’nın U.S Menkul Kıymetler Borsası’nda halka açık mevcut dosyalara havale edebiliriz. Bu web sitesi ve içeriği satış için bir teklif veya davet teşkil etmez, ya da hiçbir menkul kıymeti önceden talep etmek ya da almak için teklif teşviki içermez ve burada yer alan hiçbir bilgi herhangi bir kontrat ya da taahhüdün temelini oluşturmaz.